söndag 24 juli 2011

Överraskning

Hej!

Alla gillar väl överraskningar så också jag, men jag är ganska duktig på att lista ut vad som är på gång. Så därför är det extra kul att bli överraskad och inte ha en aning om vad som ska hända!
Häromdagen kom två av mina bästaste vänner hit för att ta med mig på en "födelsedagsutflykt". Jag hade inte en aning om vart vi skulle, så spännande!!
Första stoppet blev på Lästviks säteri (eller som min käre sambo felhörde; ett lesbiskt säteri??!). Ett härligt ställe med loppis, vintagebod och hantverk. Här hade de även ett café där vi fikade. Detta är väl inte en plats man besöker enbart för fikat, den var inte så kulinarisk. Men säteriet och allt det andra var fint. Bara det att få sitta ner i lugn och ro och prata och skratta med sina kära vänner är ju fantastiskt!
Ann-Sofie och jag.

Susanne

Födelsedagsbarnet själv.





Sedan bar resan av vidare till Åmål minsann. En ljuvligt ljum sommarkväll var det och vi strosade runt lite först och njöt av sommaren. Till sist hamnade vi på en restaurang där jag blev bjuden på spansk grillbuffé. Som pricken över i:et denna kväll hade mina vänner snokat reda på att en favorittrubadur från "förr" (typ -94 kom vi på...) spelade just denna kväll! Ja det var magiskt, vad mer kan man önska än god mat och vin, härligt väder, ljuvlig sommarkväll, fantastiska vänner och trubadur Martin Hyrén vid mikrofonen?!

(Bild lånad Martin Hyréns hemsida)


Tack, ni är bäst ♥♥♥

// Annica

1 kommentar:

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!