söndag 17 juli 2011

Ibland är det enkla....

...det bästa! Hela familjen Hult gav sig iväg till Trollhättan, körde ut snälla svärmor ur sin (vår gamla) lägenhet och ockuperade den några dagar. Lite stadsliv som variation var jättekul. Festivalen Fallens dagar pågick under tiden så vi strosade runt, åkte karusell och åt en karamell (!), kollade på cirkus och andra uppträdande. Jag grämer mig dock att jag missade, helt enkelt glömde bort, att se Elin Ruth Sigvardson. Tiden flög iväg just då och när jag kollade klockan så var det försent, typiskt mig...

Själva "Fallet", ett mäktigt skådespel.




En sockerberoendes dröm!


Imorgon börjar simskolan för min 4-åring. Stackars... Spöregn och 15 grader. Jo, jag minns hur det var, allt var inte bättre förr det var typ...samma.

Hade besök av min kusin med familj häromdagen och de hade med lite presenter till barnen bland annat den här ljuvliga:


Jag vill inte riktigt erkänna det men det är lite höst-känsla med regnet smattrande mot rutan. Tror jag får koka en kopp te och kura ner mig i soffan, eller så ska jag baka bullar, vi får se vad det blir!

//Annica ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!