lördag 2 juli 2011

Nya familjemedlemmar

I går flyttade två små söta kaninflickor hit till oss. De ska bo hos oss över sommaren och vi får prova på hur det är att ha kanin! Vi hade inte sagt något till barnen förrän de var på plats, så igår morse var ett magiskt ögonblick främst för lille N; att det hade kommit kaniner hit! Får jag lov att presentera Selma och Sigrid!

Jag berättade mycket pedagogiskt för barnen att detta är Selma och detta är Sigrid, varpå lilla E gapskrattar och säger: "nää, mamma toki´ kaniner ä dä!"

Kram Annica

1 kommentar:

  1. Hej och tack för din kommentar! =) jajemän, är från stigen och alf känner jag ju väl =)

    klänning från VILA, butik kvar i uddevalla eller thn??:
    http://www.bubbleroom.se/tjej/vila/klanningar/meluna-dress-marble-rose

    haha, precis samma intressen som mig, nu har du en ny läsare till din blogg iaf =) /Lina

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!