söndag 27 juli 2014

Värmeslag och urladdning

Nej klaga tänker jag inte, men vad varmt det är... Det är ju detta vi längtat efter; sol och värme. Ett hejdundrande åskväder har precis passerat och jag hoppas på lite friskare luft efter denna urladdning. I går låg jag med migrän och jag skyller det på vädret.
Stackars Noel har fått öroninflammation så vi kör med örondroppar och hoppas att han kan vara med på slutspurten i simskolan denna veckan. Han vill det hemskt gärna...

Vi har spenderat ett par dagar i Saltkällan hos några goda vänner, så trevligt! Men varmt där med... Vi svalkade oss med härliga salta bad.

Killarna är på bio och ser Draktämjaren 2, det ska bli spännande att höra vad de tyckte om den, jag hade gärna sett den också men jag får ge mig till tåls tills den kommer på DVD.

Det frodas i trädgården och jag njuter av att kunna skörda sådant jag själv sått.

Och dessa sommarkvällar.....♥





Lev väl och njut av livet!
//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!