söndag 15 juni 2014

Pjuh!

Vilken vecka det har varit! I början av veckan var jag på VV och vägde mig och hade äntligen gått ner 10 kilo och det är jag hemskt glad för. Sedan har det fortsatt med skolavslutning,Von Döbelnlopp,diverse kalas, Gospelkonsert och en 1 åring!

Det är något speciellt med skolavslutningar. Jag blir så rörd, vi kunde inte ens träna på sångerna här hemma utan att jag fick en klump i halsen. Alla dessa fina ungar, som sjunger högtidligt om sommaren och det kommande lovet, så förväntansfulla. Små hjältar som var och en på sitt sätt kämpat sig genom ett år i skolan. Man önskar att alla får en härlig sommar med mycket glädje och bus och lek. För att sedan återigen komma tillbaka till skolan med nyladdade batterier och kunskapstörst!
Min fina pojke är superglad över att han har sommarlov, men jag tror nog han kommer sakna skolan lite när det blir vardag här hemma...

Igår kväll hade vi en gospelkonsert i Högsäterskyrka och det var så himla kul! Man blir verkligen glad av att sjunga. Vi har tränat under hela våren och det var roligt att det blev så lyckat. Jenny Pettersson med sin fantastiska röst var solist, även barnkören var med och gjorde en härlig insats.




Inte vet jag hur det gick till men imorgon har vi tydligen en 1-åring här hemma!
Nej, det är inte klokt! Detta året har rusat iväg. Eftersom Irmas födelse var lite speciell så känns det som det var igår. Lillfisen, vår skatt och glädjespridare. Nyfiken till tusen, intensiv och påhittig och nästan alltid glad♥
Vi har haft ettårskalas för släkten idag och hon har blivit firad stort! Ätit jordgubbstårta och gått från famn till famn och njutit av uppmärksamheten. Inte haft tid att sova så mycket dock...så hon somnade gott nu till kvällen. Imorgon fortsätter festligheterna!




Nya pjucks!

Fina fina Atlas lämnar över present till Irma♥

Tack, kompis!



Nu är det läggdags!
//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!