söndag 22 juni 2014

Midsommarfirande

Midsommar är nog min favorithelg tror jag. Den slår till och med julen... Jag älskar jul men det är så många måsten, midsommar är lite mer avslappnat. Samt att det är sommar, denna ljuvliga årstid, den bästa av alla!!

Helgen firades här hemma i goda vänners lag. God mat och dryck, kubb och musikquiz. Det dansades också runt midsommarstången vid hembygdsgården i Vinnsäter.
Dagen innan var det midsommarfirande på förskolan och avslutning för E, så nu har vi sommarlov hela familjen! Så härligt!!

Midsommarfirande på förskolan

Mina fina tjejer!

Från ett fönster i Dalslandsstugan i Vinnsäter.

Värmen kom av sig lite, det gör inte så mycket bara den kommer åter....

//Annica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!