tisdag 17 juni 2014

1-åringen!

Här kommer lite bilder från lilla frökens 1-årsdag. Så mycket fina presenter och goa grattishälsningar, tack alla som gjorde denna dag till ett fint minne.





Full fart är det på denna lilla! Snabb som vinden och gillar att utforska. Alla dessa nya leksaker är såå spännande.
Så mycket som händer på ett år. Tyckte nyss du kom till oss älskade barn. 



Var inte rädd, jag går bredvid dig.
Kom ta min hand, jag håller i dig.
Här i min famn, kan du våga tro.
Sänk dina murar, jag ger dig ro.

För att jag älskar dig, så som du är
och jag vill ge dig allting jag har.
Låt mig få bära dig när du är svag,
för du betyder allting för mig.
Var inte rädd, jag går bredvid dig.

Nu är jag din och nu kan jag andas.
Här blir jag kvar, för här vill jag stanna.
Se på oss nu, livet är vårt.
Ser du den framtid som vi, vi kommer få.

För att jag älskar dig, så som du är
och jag vill ge dig allting jag har
och låt mig få bära dig när du är svag,
för du betyder allting för mig.

Ja, jag ska älska dig så som du är
och jag vill ge dig allting jag har.
Så låt mig få bära dig när hoppet sviker.
Du betyder allt för mig.
Var inte rädd, jag står bredvid dig
för du betyder allt för mig.

Sarah Dawn Finer


//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!