söndag 26 februari 2012

Nä nu räcker det!

I dag är jag less, riktigt less på allt vad sjukdomar och bacillusker heter! Jag är så evinnerligt trött på att någon i den här familjen måste vara sjuk hela tiden. Det har varit trist och tungt perioder men ändå kännts hanterbart, men nu orkar jag inte mer!!!! Jag tror jag blir galen, på riktigt GAAAH.

Det ena avlöser ju som sagt det andra och statusen just nu är att N hostar - konstant. Samt har hög feber och ur örat rinner det var. Men efter ett besök på jouren igår kväll fick vi beskedet att det inte är öroninflammation.... "Bara" förkylning. Ok... Konstigt tycker jag.
Jag är orolig att det har blivit någon infektion efter operationen, men den teorin är det ingen annan som är inne på.
Vi får vänta och se, det finns liksom inte så mycket annat att göra.
Snällaste farmor ska vara hemma med barnen imorgon så vi kan jobba. Tack ♥

Nu ska denna gnällspiken gå en stärkande promenad i det vackra solskenet.

//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!