fredag 3 februari 2012

Avslöjad

Ibland när man tömmer kameran på kort kan man misstänka att det varit framme en liten fotograf och hjälpt till med dokumentationen. Det kan också hända att denna fotograf av misstag avslöjar sig själv...




Aha, någon med randig tröja...!

Hoppsan, avslöjad!!


Sjukstugan fortsätter här i Hult. Just nu har lillkillen scharlakansfeber men är ganska pigg ändå. Ett par dagar har jag fått vara på jobbet denna veckan i alla fall.
Förra helgen var vi ute på en liten shoppingtur, handlade lite smått och gott. Bland annat denna söta som vi nu har plåster i:



Jag håller tummar och tår att jag ska få fortsätta att vara frisk till nästa helg för då ska vi åka på melodifestivalen!! Åååå det ska bli jättekul. Äntligen blir det av, jag har så gärna velat göra det i många år men det har inte blivit av. Men nu så!!!

I dag är det städ och mys dag. För kallt för sjuklingar att vara ute så vi kurar inne. Bra städhjälp har jag också!



Favoriten kalla dagar

Ha en härlig fredag!
//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!