torsdag 1 september 2011

Trollungar

September är i antågande och hos oss är det födelsedagsmånad. Båda barnen är septemberbarn. Tänk att dessa två individer har funnits hos oss i fyra respektive två år, känns konstigt att tänka på att det fanns en tid då de inte fanns. Så underbara och självklara i vårt liv. Jag är så lycklig över mina barn. Att kunna få barn är inte en självklarhet, utan en gåva jag är ödmjukt tacksam för. Jag respekterar fullt att man av någon orsak väljer att inte skaffa barn men då handlar det om ett val man gör och det är något annat.

Dessa två, även kallade trollungar(!), födda med olika personligheter, olika temperament, olika intressen, olika grad av viljestyrka (puh!). Så olika och oändligt älskade för det.

Dessa bilder speglar vår vardag och våra barns temperament på ett bra sätt;

Kolla hon som "åsså med" vill ha i bakgrunden!

Ok, nöjd!


Allt för idag!
Kram Annica

2 kommentarer:

  1. Härliga ungar ni har! Krama dem från mig, Gunilla G

    SvaraRadera
  2. Oh, så vackert! Både barnen och skriften! Sylvia C

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!