fredag 16 september 2011

Det där med att sy...

Nej det är som sagt inte min grej. Men jag gör små försök ibland. Hur svårt kan det vara att laga ett par byxor? Det är så trist med barnbyxor som spricker på knäna efter bara några gångers användning. Kläder ska hålla att leka i! Oftast går jag tillbaka till butiken men dessa blev liggande. Sååå, fram med maskinen! ;D



Suck ja, det blev väl sådär...Dåligt humör fick jag på köpet. En dag på dagis höll lagningen dessutom. Helt klart inte värt besväret!!

På kvällen åkte jag på min snickarkurs och blev på gott humör igen! Här är en bild på mitt projekt:

Blivande hylla.


// Annica

1 kommentar:

  1. Hej annaica,
    köp laglappar och stryk på, det håller kanonbra. De har säkert det på Gekås!
    kramkram!

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!