fredag 5 augusti 2011

Ljuvliga sommar!

Det har varit (är!) en fantastisk sommar!! Vi har fått gjort allt som vi planerat, både utflykter och praktiska saker. Lagom dos av vila och umgänge. Allt har varit perfekt och jag är så tacksam över detta. Vi har haft förmånen att vara hemma tillsammans hela sommaren eftersom min sambo har sommarlov och jag varit föräldraledig. I höst börjar jag jobba igen och vi ska snart skola in barnen på dagis.
Det blir vardag.
Sista sommarlovs veckan närmar sig.
Sommaren lider mot sitt slut....neeej stoppa tiden!! Detta är ju livet, att vara tillsammans och göra roliga saker med dem man gillar mest. Än är inte sommaren slut och än börjar jag inte jobba så vi suger på karamellen ett tag till. Många fina minnen har vi att tänka tillbaka på!

I dag var det avslutning på simskolan som N varit med i. Lek och plask gruppen passade honom väldigt bra och han har gillat detta massor. Fint väder har vi haft senaste veckorna, dock inte idag.....Men det var många tappra simskolebarn som visade upp vad de lärt sig. Stor eloge till de duktiga simlärarna!


Stolt kille!
Lev väl !
//Annica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!