fredag 26 december 2014

Jul 2014

Annandag jul är det idag och det snöar ute! Marken är frusen sedan några dagar så detta blir toppen imorgon. Då får vi prova de nya julklappsåkdonen.
Idag har vi åkt skridskor i det härliga vädret. (Nej inte jag...) Skönt att komma ut lite, träffa kompisar och grilla korv.

Julen har varit lugn och skön precis som jag önskat. Alla var friska och vi har varit på några trevliga kalas. Själva aftonen firades här hemma med farmor och farbror som gäster. God mat och inte mindre än tre tomtar som tittade förbi!
Lilla Irma fattade inte grejen med att få paket utan tyckte istället att leka taaack och varsågod leken med tomten passade bättre, han fick alltså tillbaka lika många paket som han gav bort...

Här är julen i bilder:


Ella ger gammelfarmor Elvi lite massage!

"Vad skojigt ni gör för mig, här kommer jag att ha fullt upp..."



Från julafton:

Lycka är att ha en klänning som man kan snurra såhär fint i



Julbordet

Årets julgodis

Förväntansfulla...



Nej nu blir det soffan och kanske lite glögg?! Jo, det tror jag bestämt!

God fortsättning!
//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!