torsdag 1 januari 2015

Gott Nytt År 2015

Första dagen på nya året har varit bra, lugn och skön. Började med en ordentlig sovmorgon för mig och sedan har jag liksom inte riktigt kommit igång...
Lilla I är ganska förkyld och har haft hög feber ett par dagar så igår fick hon och Pappan vara hemma medan vi andra åkte på nyårsfest en stund, för att sedan åka hem och skåla in det nya året.

Redo för nyårsfest!
Det har varit ett bra år tycker jag. När vi summerade året igår sa barnen samma sak att bäst var Stockholmssemestern! Jag får nog hålla med, hela sommaren var helt fantastisk! Och nu har det vänt...bara vetskapen om att det blir liiite ljusare för varje dag känns bra.

Men nu är det vinter och dessutom lov. Vi har haft snö och åkt både skridskor och alla möjliga farkoster i backen här utanför.

En härlig dag vid Svinesjö
Nu är jag ganska sugen på att ta bort julsakerna, de får stå kvar över helgen men sedan ryker de. Lilla I kommer nog att sakna alla "Toonta" som hon bär runt på dagarna i ända.


Ett riktigt gott nytt år önskar jag er, fyllt med kärlek, glädje, hälsa och lycka.
Inga nyårslöften för min del, det är inte min grej!

//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!