fredag 12 december 2014

Luciafest

Igår var vi på ett trevligt luciafirande på Noels skola. Han ville vara tomte i år och så fick det bli. Bara en vecka kvar till jullovet, det ska bli skönt, vi är nog alla lite trötta efter en hel termin.

Söt tomte med glugg!


Det var dans runt granen också och det tyckte Irma var toppen! Typ det roligaste hon varit med om faktiskt. Hon showade och dansade och sjöng "ä öå ä öå" (ej öron, ej öron!) för glatta livet.



Det var en lycklig dag igår för det kom snö! Jag kan minnas känslan från när man var liten, hur fantastiskt roligt det var! En gång när den första snön kom, jag var 6 år, blev det så roligt att jag slapp borsta tänderna!! Ja ni förstår... Även om jag inte riktigt kan känna den glädjen idag så gläds jag med barnen. Den låg även kvar idag så de kunde åka lite pulka och sådant. I tre timmar!! Sedan var det inte mycket snö kvar i backen...

//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!