söndag 23 februari 2014

Sportlov

Ett riktigt härligt sportlov har vi haft och gjort massa roliga saker tillsammans.
Barnen har varit på ridskolan och prova-på ridit och det var toppen! Jag fick lite hästsug igen och insåg att det var väldigt längesedan jag red och att jag saknar det. Inte bara ridningen utan hela stall-känslan, lukten, atmosfären hela kittet. Träffade min gamla ridlärare som upplyste om att de hade "seniorridning" på tisdagar.......Herregud! Hur låter det?! När hände det? När blev jag senior?! Suck, jag hänger tydligen inte med!

Vi har också varit och åkt skidor och skridskor och passat på att hälsa på nära och kära. Haft slappa dagar då vi hasat runt i pyjamas halva dagen och bara njutit av att vara lediga.

Imorgon blir det vardag igen, och det är bra det också. För mig och Irma blir det babyrytmik och det är väldigt mysigt. Hon älskar musik och diggar så fort hon hör någon som sjunger eller spelar.




Även Ella är ledig imorgon så har man tur kanske man blir bjuden på picknick på hennes rum!

//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!