måndag 2 april 2012

Minnen på burk

Det har varit min lediga dag idag och jag älskar´t!! Veckan som kommer känns lätt för sedan är vi långlediga. Ser fram emot det och påskhelgen.
Vi har rotat fram lite påskpynt idag och börjat pynta lite. Det är lätt att man hittar annat än vad man tänkt sig när man börjar leta i vår garderob...
Denna burken hittade jag i en låda och bara den väcker ju minnen ♥. Varm O´boy efter timmar i pulkabacken.... Mammas nybakade brödkaka, mmmmm!
Tittar man i så väcks andra minnen, mina kära Smurfar! Jag hade nästan glömt bort att de fanns...






Lite påsksaker hittade vi också, jag är ingen fan av påskpynt egentligen men lite får man väl ha. Barnen tycker ju att det är festligt!




Önskar er en härlig vecka!
//Annica

3 kommentarer:

  1. Kram till dig !!!!

    SvaraRadera
  2. Är inte smurfar samlarobjekt nu? Du kanske är rik ;-)
    Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt Glad Påsk och hoppas ni får vara friska nu!
    Kram Violet

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!