söndag 8 april 2012

Virrpanna

Jag brukar ha koll! Och jag gillar det...Därför är det väldigt jobbigt för mig när jag inte har det, när saker bara försvinner tex. För någon vecka sedan försvann skötväskan,och som jag har letat.
I fredags upptäckte jag att min mobiltelefon var borta. Spårlöst borta. Nu två dagar senare, när jag vänt upp och ner på hela huset, så får jag väl inse att den faktiskt är borta på riktigt. Att köpa ny telefon stod ju inte på inköpslistan denna månaden. Hmmm, hur klarar man sig utan?! Nåja det gick ju förr.

Lite lätt illamående denna påskdagskväll efter att ha vräkt i mig av barnens godis. 5 kilo godis fick de i helgen, det är ju inte klokt! Jag ser det som att jag gör dem en tjänst genom att äta...


 En härlig påskhelg har det varit och det bästa av allt; den är inte slut ännu! God fortsättning på påsken gott folk!


//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!