tisdag 24 januari 2012

Semesterdrömmar

Så var jag tillbaka på jobbet igen. Men helt bacillfria är vi ju inte, så klart....Lillkillen har halsfluss och hög feber. Men nu får pappan vara hemma med honom denna veckan, annars är det väl risk att mina kära kollegor glömmer bort mig. Jobbig tid när någon är sjuk hela tiden. Jag längtar efter att hitta på något kul!!

Sitter och drömmer om sommar och sol och funderar på vart vi ska åka på semester i år. Funderar på Öland. Hyra stuga och bara vara. Varmt och soligt är det också förstås!! Precis som svensk sommar :) Den kan man knappast lita på....

Förra sommaren var vi på Kolmården och detta utflyktsmål rekommenderas varmt! Vi var där två dagar vilket också är bra då det finns så mycket mer än djurpark. Parken passar alla åldrar med allt från Bamsesvärld, karuseller och delfiner till linbana och stooor lekpark.










Vi bodde på ett vandrarhem ett par mil utanför Kolmården som hette Nävekvarn. Ett prisvärt och bra vandrarhem för barnfamiljer.

Utanför ligger nu snön, och det har ju också sin charm...Men jag längtar efter vår ♥

//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!