söndag 8 januari 2012

Nu är glada julen slut


Nu har alla tomtarna åkt ner i lådan för den här gången. Jag brukar gilla att ha dem framme ett bra tag efter jul men i år kändes det skönt att ta bort dem. Längtan efter våren är stark, kanske går det lite fortare om man tar bort julen?

Här kommer ett par bilder till på sänggaveln. Nu när den är "pimpad".
Denna veckan börjar snickarkursen igen och jag går och funderar på vad nästa projekt blir... Kanske en ny hatthylla och "förvaringsbänk"? Kanske en hylla till köket? Idéerna är många så jag får känna in lite vad jag är mest sugen på. Det är i alla fall väldigt roligt!!



 Notan är klar, nu är det bara att dra iväg till affären!

Noel 4 år har skrivit nota!


Ha en skön söndag!
//Annica

1 kommentar:

  1. Hej Annica.Va fint du snickrar.Vad står de på tavlan? Vi ses på scrappingen snart.Kram Emma

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!