torsdag 1 december 2011

Välkommen december!

Äntligen julmånad så mysigt! Julkalendern är på plats och 48 små paket ligger inslagna. Jag vill också ha en sådan paket-kalender...vem har bestämt att den bara är för barn? Jag älskar att få paket, och ge också såklart!  Den är en succé i den här familjen i alla fall, tack moster Lena ♥


I första paketet låg ett datumljus

Här är fortfarande sjukstuga. Barnen har en envis ögoninflammation som inte vill ge sig. N har haft öroninflammation och hör jättedåligt samt att han är super svullen i halsen, jobbigt att varken höra, se eller kunna äta...humöret är inte på topp. Men nu måste det vända snart.
Min käre sambo drog iväg med barnen till VC häromdagen för allmän genomgång. Ingen antibiotika men en ögonsalva fick de med sig hem. Skrattade lite åt att han klätt barnen efter bästa förmåga, Ella hade mina strumpor på sig... Nu var det väl inte det läkaren skulle kolla på men ändå :)

Nu ska jag kolla på årets julkalender och se om det är något att ha. Tycker den varit sådär de senaste åren. Inget går upp mot "trolltider" den absolut bästa julkalendern tycker jag.

Ha det gott!
//Annica

3 kommentarer:

  1. Stackars barn! Hoppas de blir bra innan tomten kommer. Kram, Gunilla G

    SvaraRadera
  2. Typiskt virusväder. En läkare sa till mig när vi kom med halsfluss och andra åkommer att det är för milt väder. Vid minusgrader trivs inte virusen. Om det stämmer vet jag men det är trist när det aldrig går över. Hoppas ni kryar på er. Nu är det bara snön som fattas. Jag längtar efter att kunna åka skidor.
    Anette

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att vuxna också kan få paketkalender :)

    Hoppas att din söndag är fin!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!