onsdag 28 december 2011

Liten har blivit stor

Man kan undra var min lilla bäbis tog vägen? I dag har lillan fått en "ny" säng och spjälsängen ska packas ihop... ja det är för sorgligt för mamman.
Vet inte om det är detta faktum som drabbat mig eller det att den "nya" sängen som jag hade stora förväntningar på blev en flopp som gör att jag blev på ett risigt humör. Morr...

Vi har tagit in en gammal utdragssäng från "lillestugan" och med facit i hand så borde den nog fått stanna där. Ett stort åbäke som först inte gick att få upp för trappan, så gubben fick såga isär den och montera ihop den igen. Väl på plats så ser den ut som en jättesäng i ett dockskåp. Passar inte alls, tycker jag. Men övrig familj är förtjust. Jag kanske vänjer mig med både säng och att lillfisan blir stor ♥



//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!