torsdag 17 november 2011

Vänner

Vad vore livet utan vänner?
Tänk att just jag har fått de bästa av vänner. Detta är jag så glad och oerhört tacksam över. Vissa träffar jag ofta och andra mer sällan, men de finns alltid där. Tack ♥
Några bor nära och andra långt bort....Särskillt en fin vän saknar jag så mycket! Hon bor alltför långt bort och jag önskar så att vi kunde träffas lite oftare, bara ta en fika och prata och skratta bort en hel dag. För att skratta tillsammans, det är vi väldigt bra på.

Ett litet ljus som jag pysslat och skickat till A! Tack för att Du finns ♥


Lev väl!
//Annica

1 kommentar:

  1. Vilken fin idé att ge bort ett ljus! Då tänker hon på dig varje gång hon tänder det och det varar länge. Hoppas allt är bra med er. Kram, Gunilla G

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!