fredag 4 november 2011

Boktips och annat

Hej alla fina därute!

Idag är det fredag och jag är ledig!! Det är helt underbart att vara ledig en dag i veckan. Klockan är snart 12 och vi har precis kommit ur pyamasarna. Älskar verkligen att softa och bara vara på lediga dagar. Barnen är förkylda så vi får nog hålla oss inne och mysa hela dagen. Hade lite planer men vi får se.....

Jag har en bit att köra till jobbet och då brukar jag lyssna på ljudböcker. Ett mycket bra tidsfördriv. Just nu lyssnar jag på Marie Hermanssons "Himmelsdalen" en mycket bra bok!


Äntligen har prinsessorna i den här familjen fått sina krontunikor från "Me & I" som jag budat på på Tradera många gånger. Äntligen blev de mina!


Skön fredag!
//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!