lördag 19 november 2011

Tjuvstart

Nä, nu vill jag inte vänta längre. Jag har tjuvstartat med adventspyntet lite. Dels för att jag tycker det får vara framme alldeles för kort tid och dels för att jag inte kommer hinna få fram allt nästa helg. Barnens rum har fått adventsfint.




Inte mycket till vinter utanför fönstret, gör inte mig så mycket ännu men till jul vill jag allt att det ska komma lite. Varmt är det också + 10 grader visar termometern i Hult idag.

En liten julklapp har jag köpt till mig själv (och redan öppnat, inte klokt vad tidig jag är med allt i år!). Ett halsband från Lillasyster E. som jag blev väldigt nöjd med! Gå gärna in och kolla på allt fint i webbshopen, alltid fri frakt dessutom.


Ha en härlig lördag!
Kram Annica

1 kommentar:

  1. Tiden går så fort. Ska ta fram mina saker nästa helg. Johan, min yngsta son, ska åka till Frankrike på tisdag och jobba där till i maj. Det känns konstigt att vi blir ensamma utan barn. Får se vad vi hittar på.
    Anette

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!