torsdag 1 augusti 2013

Blomsterprakt

Har just inte så många välskötta rabatter i år (precis som att jag brukar ha det, ha,ha) utan har mest satsat på det där med att plantera i kruka, det är också fint! Flera av blommorna är födelsedagpresenter som jag försöker vårda ömt.



Jag önskade mig mest pengar i present och har tänkt att köpa mig en ny kamera. Tips och rekommendationer mottages tacksamt. Det är ju en djungel det här med kamera och objektiv. Mycket att tänka på...

Det långa sommarlovet börjar lida mot sitt slut, en veckas ledighet har vi kvar tillsammans nu. Hur jag ska fixa att få iväg två barn till förskolan samt amma och pumpa och mata på morgonen är för mig en gåta, men vem vet kanske får vi rutin på det med så småningom!
Men än är det sommarlov!!

Imorgon är det avslutning på simskolan och i år har det varit toppenväder för alla tappra barn som deltagit. Noel har lärt sig simma och är mycket stolt över sitt första simmärke "silvergrodan".

Lev väl!
//Annica

1 kommentar:

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!