söndag 26 maj 2013

Mors dag

Det är fortfarande svårt att smälta det här med att vara mor. Att det är jag som ska firas. Vilken lycka att vara välsignad med två, snart tre barn som förgyller mina dagar. Presenter och frukost på sängen blev det och som en liten bonus en altandörr i köket minsann!

Såhär såg det ut i morse....
 
 
...och såhär såg det ut nu i kväll!
 En strålande sommardag har det varit och vi har varit ute mest hela dagen. Invigt den nya solstolen som jag fick i present och påtat lite i landen.
En tur till kyrkogården med blommor till min lilla mammas grav blev det också. Saknaden är så stor vissa dagar ♥


Till Ellas förtjusning har vi även börjat rota bland bäbiskläder, tvättar och förbereder inför vem som komma skall. Alla tittar och förundras över hur små dessa kläder är. Noel var övertygad om att de skulle passa bättre på Skrållandockan, så små bäbisar finns väl inte?!


Håll tummarna för att mitt blodtryck inte gått upp ytterligare imorgon när jag ska till MVC, vill inte bli inlagd....

Allt för nu.
//Annica

1 kommentar:

  1. Härligt, ha det bra och lycka till. Kram från grannen

    SvaraRadera

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!