tisdag 26 februari 2013

Second hand

Jag gillar tanken på att återvinna och återanvända saker, både inredning och kläder. Därför försöker jag att handla så ofta jag kan på loppis och second hand. Man kan hitta mycket fina grejer som någon annan inte behöver längre. Dessvärre är jag ganska dålig på att lämna ifrån mig saker...men jag jobbar på det. Till slut blir man ju tvungen, utrymmet i detta hus är inte obegränsat!

En second hand butik jag ofta besöker är "Fantasia" i Vänersborg. En daglig verksamhet som säljer barnkläder i strl 86-152. Här kan man hitta både märkeskläder och annat till mycket bra priser. Var där och synade utbudet häromdagen och kom hem med en kasse sommarkläder. Bland annat denna fina klänningen från P.O.P för 25kr!


Hemma och Vabbar med två febriga barn idag. Jag tror vi måste pigga upp oss med fika nr.2 snart...

//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!