lördag 15 september 2012

Höstdag

En riktigt härlig höstdag har det varit idag och vi har njutit av den utomhus så mycket det har gått.

Fortfarande är jag lite besviken över att mina planteringar gav så lite, men nya tag nästa år... Idag har jag skördat lite potatis, lök, rosmarin, persilja och oregano. Plockat lite fina blommor och påbörjat nästa års stora projekt!!
Vi ska bygga altan, yeeie!! Stor, längs hela kortsidan av huset. Det kommer bli fantastiskt och jag har lust att bara knäppa med fingrarna och få det klart.
Där den ska ligga är nu en stor rabatt som måste flyttas. Det är vad jag börjat med idag. Tanken var att göra en temporär rabatt tills jag vet vart jag vill ha den sedan, men när jag väl kört ut jorden blev det så bra så den kanske får bli kvar där.



Ha en härlig lördagskväll!
//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!