lördag 4 augusti 2012

Loppisfynd igen...

Den här långa semestern börjar lida mot sitt slut, endast en liten vecka kvar innan vardagen rullar på igen. Skönt på ett vis med vanor och rutiner, men visst kommer vi att sakna att vara tillsammans hela dagarna. Lilla E som är inne i någon känslig period just nu konstaterade att "Jag kommer längta efter dig och pappa när jag är på dagis..." Jo.... vi kommer nog att längta lite till mans ♥

Senaste veckan har det varit mest simskola för barnen och vi har fortsatt röjningsarbetet ute. Ett och annat loppisbesök har jag hunnit med också såklart. Hittade den här:



Jag har även hunnit med en tur till Ullared. Himmel vad roligt det är att shoppa loss! Mannen är av en annan åsikt så därför åkte jag med finaste vännerna. Hur vi kunde vistas i detta varuhus i närmare 9 timmar, är för honom en gåta...Så hade jag ont i fötterna och shopping-bakrus dagen efter också, men det var det värt!

Stort serveringsfat, precis vad jag behövde!

....likaså en liten söt pajform.
Jag vet inte när jag handlade så mycket till mig själv som denna gång. Både kläder och smycken och annat krafs. Sååå roligt. Annars brukar jag komma hem med kläder till man och barn.

I dag har jag en lyxig ensam-lördag då övriga familjen är på utflykt. Det är så mycket jag vill passa på att göra så jag vet inte vart jag ska börja....Först blir det en tur till skogen!

Hej svejs!
//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!