torsdag 4 september 2014

7-åringen!

Så äntligen kom den där födelsedagen som han väntat på och haft nedräkning till! Från att ha räknat månader till att räkna veckor och dagar. Att fylla sju år är stort och om man gör det lite senare på året än övriga klasskompisar så är det lång tid att vänta. Men nu så!
En enda sak önskade han sig och det var Lego Chima och såhär glad blir man när man får något som man så gärna vill ha:


Men något som inte stod på önskelistan men som blev en stor överraskning var en ny cykel! Ganska bra det med...





Du fina älskade unge, vad jag gillar att ha en sjuåring. Lika mycket som jag gillade att ha en sexåring. Alla åldrar har verkligen sin tjusning. Jag älskar att få höra om allt spännande ni gjort och allt du lärt dig i skolan. Att få se hur du utvecklas och få ta del av din nyfikenhet på livet. Tack för att jag får vara med dig på din resa och tack för att jag får vara din mamma ♥


//Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!