måndag 23 december 2013

Dan före dopparedan

Här sitter jag , slut som artist... Ganska intensiva dagar dessa innan jul. Så mycket man vill göra och förbereda för att sedan få några förhoppningsvis lugna dagar med familj och vänner. Det mesta är klart, barnen ligger i sina sängar med pirr i magen. Minns ni känslan?

Irma har varit sjuk och äter fortfarande penicillin och idag var det Noels tur. Skönt att han fick antibiotika idag, då är han förhoppningsvis lite piggare imorgon.

Bjuder på lite blandade bilder från december då det inte har blivit så mycket bloggat.

Det har smakats på mat, och det var väl sådär...

Svårt det där att låta någon annan vara i fokus


Just det!

Min fina stjärngosse ♥
Min fina lucia ♥

 
En riktigt God och fridfull Jul önskar jag Er alla, var rädda om varandra.
Kram Annica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!