onsdag 2 maj 2012

Luftballong

Så blev det av till slut! På självaste Valborgsmässoafton fick vi åka luftballong. Vädret var perfekt. Jag undrade bara lite oroligt om de tänkt på det där med raketer...men de hade aldrig varit med om att bli beskjutna sa de och jag tänkte stilla att "ja, ja någon gång ska ju vara den första...."
Det var en fantastisk upplevelse, om än något pirrigt. Första kvarten höll jag mig krampaktigt och vågade knappt andas, sedan slappnade jag av mer och kunde njuta av färden. Helt stilla och vackert.

Lite smånervöst var det... 


 13 ballonger startade samtidigt


 Vänern skymtar

Fint hjärta ♥



När vi landat blev vi döpta i champagne och fick skåla efter en gammal sed. Man blir döpt efter den platsen man landat för första gången så numer tituleras jag: "Markgrevinna av Dallas!"


Njut av solen och våren, på lördag blir det snö!!
//Annica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tittar in! Lämna gärna en kommentar så blir jag så glad!